Tukiartikkeli

Miksi en voi tehdä jotakin toimintoa?

Jos eteesi tulee tilanne, että et näe jotakin nappia tai toimintoa tai et voi tehdä jotakin asiaa, niin todennäköisesti käyttäjäroolisi oikeudet eivät riitä siihen. Jos tarvitset laajemmat oikeudet Introssa, niin voit pyytää niitä esihenkilöltäsi tai pääkäyttäjältäsi.

Tässä muutamia esimerkkejä:

  • Miksi en näe Luo suunnitelma -painiketta?
    • Vain Omistajilla ja Perehdytysvastaavilla on oikeus luoda uusi suunnitelmia. Jos olet siis perehdyttäjä tai perehdytettävä, et voi luoda uutta suunnitelmaa

  • Miksi en näe Luo uusi mallipohja -painiketta?
    • Vain Omistajilla ja Perehdytysvastaavilla on oikeus luoda uusia mallipohjia.
    • Vain Omistaja voi jakaa mallipohjia muille käyttäjille. Jos siis olet Perehdytysvastaava, et voi jakaa mallipohjaa muille.

  • Miksi en voi kuitata perehdytystehtävää tehdyksi?
    • Vain tehtävän vastuuhenkilö voi kuitata tehtävän tehdyksi. Jos siis olet Perehdyttäjä-roolissa, voit kuitata vain omalle vastuullesi asetettuja tehtäviä.
    • Joskus perehdytettävälle tehdään epähuomiossa kaksi erillistä tunnusta järjestelmään: omalle henkilökohtaiselle sähköpostiosoitteelle ja organisaation sähköpostiosoitteelle. Tällöin voi tulla eteen tilanne, jossa tehtävät on asetettu henkilökohtaisen sähköpostiosoitteen tunnuksen vastuulle ja käyttäjä on kirjautuneena organisaation osoitteella. Tällöin tehtävien kuittaus ei onnistu, sillä ne eivät ole kirjautuneen käyttäjän vastuulla, vaikka nimi onkin sama.

Samasta kategoriasta

Olen unohtanut salasanani

Voit tilata uuden salasanan sähköpostiisisi kirjautumisnäkymän Unohditko salasanan?

Mikä on käyttäjätunnukseni

Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, joka on tietoihisi kirjattu. Eli se sähköpostiosoite…

Tilin aktivointi

Jos sähköpostiin saapunut aktivointilinkki on ehtinyt vanhentua tai se on jo käytetty tai se on…

Aktivointilinkki on vanhentunut tai käytetty

Aktivointilinkki on voimassa 30 päivää. Kun linkkiä klikkaa kerran, se ei enää sen jälkeen toimi.

En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä

En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä … Joskus käy niin…

En pääse kirjautumaan kutsulinkin kautta

Intron käyttäjäksi päästäksesi sinun tulee saada kutsu perehdytystiimin jäseneksi.

Mistä uusi kutsuviesti lähetetään?

Voit lähettää kutsutulle henkilölle uuden kutsuviestin Oma tiimi -osiossa.

Suunnitelman käynnistys ei onnistu. Tulee ilmoitus "Tarkista suunnitelman tiedot". Mitä tämä tarkoittaa?

Tuo tarkoittaa sitä, että joku pakollinen tieto puuttuu.

En saa auki mitään linkkejä sähköpostista. Avautuu vain valkoinen sivu tai ei avaudu mitään.

Avautuuko linkit sinulla IE-selaimeen? Jos ava…

Miten muokkaan perehdytettävän tietoja?

Voit muokata perehdytettävän (ja muidenkin käyttäjien) tietoja Oma tiimi -näkymässä.

Mistä saan tunnukset Introon?

Mikäli organisaatiollanne on tili Introssa…

Miten jaan mallipohjan muille käyttäjille?

Mallipohjan voi jakaa mallipohjan muokkaustilassa.

Miten kuittaan perehdytystehtävän tehdyksi?

Jokaisen tehtävän edessä on oranssi/punainen pallura, jota klikkaamalla se muuttuu vihreäksi…

Miksi en voi kuitata tehtäviä tehdyksi?

Voit kuitata tehdyksi vain omia vastuutehtäviäsi.

Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta

Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta, mitä osoitetta käytän? INTRO:

Välimuistin tyhjentäminen ja muut vinkit selaimen ongelmatilanteisiin

Välimuistin tyhjentäminen … Käyttämäsi selain tallentaa joiltakin sivustoilta tietoja välimuistiin…