Ajankohtaista08.04.2024

Tiedote: FCG Digital Oy:n nimi vaihtuu Grade Solutions Oy:ksi

FCG Finnish Consulting Group on myynyt ohjelmistoliiketoimintaan keskittyneen FCG Digital Oy:n Grade Holding Oy:lle 2.4.2024. Samassa yhteydessä FCG Digital Oy:n nimi vaihtuu ja jatkamme toimintaa Grade Solutions Oy:nä. Grade on Pohjoismaiden johtava rekrytointi ja HR-ratkaisuja toimittava yhtiö ja tämän kaupan myötä FCG Digitalin osakkeiden omistus siirtyy Graden suomalaiselle Grade Holding osakeyhtiölle.

Olemme edelleen 100 % kotimainen, luotettava ja tietoturvallinen ohjelmistokumppani. Asiakkaitamme palvelee myös jatkossa samat tutut ihmiset uudella yhtiönimellä. Ohjelmistopalvelumme jatkuvat normaalisti keskeytyksittä samoilla tuotenimillään.

”Olemme kasvaneet ensiluokkaisen palveluasenteen ja laadukkaiden ohjelmistoratkaisuidemme avulla Suomen julkisen sektorin rekrytoinnin ratkaisuissa markkinajohtajaksi ja luotettavaksi kumppaniksi. Liittymällä nyt yhteen Graden kanssa, pystymme entistäkin monipuolisemmin palvelemaan asiakkaitamme sekä vahvistamaan osaamistamme. Pohjoismaisilla työmarkkinoilla on myös samankaltaisia haasteita muun muassa työpaikat ja tekijät eivät kohtaa, joten yhdistämällä voimamme Graden kanssa uskon, että pystymme jatkossa tuomaan entistä nopeammin ratkaisuja myös Suomen julkisen sektorin työvoiman kohtaanto-ongelman ratkaisemiseksi”, sanoo Grade Solutions Oy:n maajohtaja Misa Leiber.

Tarjoamme jatkossa asiakkaillemme Graden kehittämien ohjelmistopalveluiden myötä entistä laajemman ohjelmistopalveluiden tarjooman, joka vastaa vieläkin kattavammin asiakkaidemme tarpeita. Graden tuotevalikoimasta löytyy muun muassa oppimishallintajärjestelmät, osaamisen hallinta, työntekijäkyselyt ja suorituksen arvioinnin tuki.

”Odotan innolla yhteistä matkaamme. Osaamisen tarjonta on yksi suurimmista haasteista julkiselle sektorille tulevalla vuosikymmenellä - ei vain Suomessa, vaan myös koko Pohjoismaiden alueella. Yhdistämällä voimat FCG Digitalin kanssa voimme tarjota suomalaisille markkinoille kokonaisvaltaisen tuotevalikoiman, joka kattaa koko työntekijäkokemuksen. Asiakkaamme voivat käyttää moderneja ja turvallisia HR-teknologioita houkutellakseen, rekrytoidakseen, kehittääkseen ja säilyttääkseen arvokkaita työntekijöitä”, kertoo Graden toimitusjohtaja Rickard Kajson.

Graden visio on tulla Pohjoismaiden johtavaksi HR-ratkaisuiden palveluntarjoajaksi julkiselle sektorille. Grade on jo nyt yksi suurista rekrytointi- ja HR palveluiden toimittajista Ruotsissa sekä Norjassa.

Lisätietoja antaa:

Misa Leiber